GOR: Lorne (dag 3)

17 augustus 2016 - Lorne, Australië

Toen we 's morgens wakker werden was er een probleempje.
De lamellen die mama gisteren al met moeite omlaag kreeg zaten weer vast.
Papa deed heel veel moeite en uiteindelijk lukte het hem toch om ze terug
naar boven te doen. Na het ontbijt vertrekken we naar Sheoak Falls.
Eerst moesten we even wandelen en dan kwamen we uit op de waterval die wel mooi was. Door tekort aan tijd konden we de wandeling niet afmaken, jammer. Daarna gingen we naar de waterval Erskine Falls. Daar moesten we meer dan 300 trappen doen. Daarna gingen we naar Teddy's lookout. Vandaar konden we de Great Ocean Road zien.
Tijdens het middageten werden we vergezeld door wel vrij bijzondere kaketoes die op zoek waren naar eten. Maar omdat we de dieren niet mogen voederen, pikken ze naar al het eten op tafel. Er was zelfs een kaketoe die door het plastiek van Joran zijn cake beet. Maar met een trucje konden we de kaketoes op onze arm laten zitten zonder hen eten te geven
Dit was fantastisch!!! Voor namiddag staat kangeroes bekijken op onze planning.
Ze zitten op een golfterrein waar nog gegolfd wordt (Anglesea). Tot onze teleurstelling mogen we zonder te betalen niet op het golfterrein. Maar we trekken ons er niks van aan en fotograferen gewoon door het hek door.
Jarne

Gewandelde kms 3.5. Totaal  = 152

1. DePelssers:
    19 augustus 2016
    Die kaketoe had het lekkers gespot :-D. Slim beest!
  2. Rachel:
    19 augustus 2016
    Zo te lezen heb je het naar je zin Jarne! Hopelijk heb je ook zin om weer naar huis te komen! Groet Jaan
  3. Jarne cant🐊:
    21 augustus 2016
    @Jaan: Ik vind het hier superleuk, maar kom ook graag naar huis omdat ik iedereen mis.